Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Je betaalt bij ons jaarlijks voor de diensten die je afneemt. Daarvoor werken we met automatische incasso.

We schrijven het totale openstaande bedrag van de factuur elk jaar van jouw rekening af. In onze klantenhelpdesk is vervolgens de factuur van het geïnde bedrag terug te vinden.

Waarom automatische incasso

Het betalen met automatische incasso is de veiligste manier die er is. Je blijft namelijk altijd zelf de baas over je eigen rekening, ondanks dat wij ervan mogen incasseren met een digitaal afgegeven machtiging. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld betalingen via iDeal, waarbij geld (bij een foute transactie) moeilijk terug is te krijgen en je altijd afhankelijk bent van de ontvanger. Ben je het niet eens met een automatische incasso, dan kun je het bedrag (tot 56 dagen na incassodatum) via je bank laten terugstorten middels een stornering.

Wanneer je van mening bent dat een incasso onterecht heeft plaatsgevonden, neem dan wel eerst contact op met een van onze helpdeskmedewerkers. We kunnen dan samen bekijken waar het is foutgegaan. Wanneer inderdaad sprake is van een fout, boeken wij het bedrag meestal zelf terug.

Als de betaling mislukt

Je krijgt van ons per e-mail bericht als de automatische incasso is mislukt. We vragen je dan om het openstaande bedrag direct zelf over te maken, onder vermelding van de domeinnaam of bestelcode. Wanneer je een bedrag aan Hosting2GO overmaakt, houd dan rekening met een verwerkingstijd van twee tot vijf werkdagen. Ons rekeningnummer is te vinden op de factuur.

Hoe kan ik het bedrag overmaken?

Je kunt het best betalen via internetbankieren van jouw bank. Deze betaling wordt het snelst verwerkt. Vermeld daarbij altijd de domeinnaam of bestelcode.

Wil je liever contant of met pin betalen?

Daarvoor kun je terecht bij GWK Travelex. Neem de factuur mee naar een GWK Travelex-kantoor in de buurt en betaal de factuur aan de balie. Kijk voor informatie over vestigingen in de buurt en openingstijden op de website van GWK: GWK Travelex

Internationale betalingen

Voor betalingen vanaf een buitenlands rekeningnummer heb je een IBAN en BIC code nodig.
IBAN Code: NL86 RABO 0114 3959 42
BIC Code: RABONL2U

Je vraag niet beantwoord?

Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.

Stel direct je vraag >