warningEr is gepland onderhoud. Klik hier voor meer informatieclose

Ik ben mijn bestelcode kwijt

De bestelcode is jouw toegangscode tot de helpdesk en dus ook tot de functionaliteiten die je in de helpdesk kunt vinden. Denk aan je facturen en contact met onze helpdeskmedewerkers.

Je hebt de bestelcode van ons ontvangen direct na het plaatsen van je bestelling via onze website. Deze is naar je gemaild, samen met de inloggegevens van het hostingpakket.

 

Ben je de bestelcode kwijt? Je kunt deze altijd opnieuw bij ons opvragen:

  1. Ga naar de inlogpagina van de klantenhelpdesk.
  2. Klik onderaan op de link ‘Bestelcode vergeten?’.
  3. Vul in het invulvenster het e-mailadres in dat bij bestelling voor het domein is opgegeven.
  4. Klik op ‘E-mail bestelcode’ en de bestelcode wordt meteen naar het opgegeven e-mailadres gezonden.

Het kan voorkomen dat je e-mailadres niet wordt herkend door onze systemen. In de meeste gevallen heb je een verkeerd e-mailadres opgegeven of het bij ons bekende e-mailadres bestaat niet meer. Je kunt je bestelcode dan schriftelijk bij ons opvragen.

Handig om te weten

Je vindt de bestelcode ook terug in de betalingsomschrijving van de jaarlijkse automatische incasso die we voor je domein uitvoeren. De letter- en cijfercombinatie achter het klantnummer (eindigend op ‘-B’ en nog één of twee cijfers) is de bestelcode waarmee je kunt inloggen op de klantenhelpdesk.

Heb je moeite om de bestelcode te onthouden? Je kunt bij ons ook een account aanmaken waarmee je met je e-mailadres als gebruikersnaam en een eigen wachtwoord kunt inloggen in de helpdesk.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.