Een vraag stellen via de online helpdesk

Contact met Hosting2GO verloopt uitsluitend via de online helpdesk, waar je een vraag kunt stellen aan onze medewerkers. Hier kun je ook jouw facturen terugvinden en adreswijzigingen doorgeven. en vragen stellen.

 

Drie manieren om de helpdesk te bereiken

Je kunt de helpdesk bereiken op drie manieren.

1
Op deze website vind je op meerdere plaatsen een button die linkt naar de helpdesk. Je vindt deze onderaan elke pagina, onder elke FAQ-vraag, én op de pagina “Klantenservice”.
2
Via het Control Panel. Klik na inloggen op je domeinnaam. Onder Diensten vind je een button naar Hosting2GO helpdesk.
3
Ga via je internetbrowser rechtstreeks naar https://klant.hosting2go.nl/helpdesk/

Je krijgt een inlogscherm te zien waar je inlogt met je persoonlijke bestelcode. Deze code bestaat uit 8 letters en/of cijfers. Je vindt deze terug in de e-mail met inloggegevens die je bij bestelling hebt ontvangen.

Inloggen in de Hosting2GO Helpdesk

Ben je de bestelcode kwijt? Klik dan op de link bij “Vraag je bestelcode opnieuw aan”

Het hoofdmenu van de Hosting2GO Helpdesk

Nadat je bent ingelogd, kom je in het hoofdmenu terecht. Hier vind je belangrijke informatie over je hostingpakket.

Hoofdmenu van de Hosting2GO Helpdesk

Het overzichtelijke hoofdmenu van de Hosting2GO Helpdesk, met direct toegang tot de belangrijkste functies.

Een ticket aanmaken

Wil je een vraag stellen aan onze medewerkers? Klik dan op “Ticket aanmaken”. Je moet dan drie eenvoudige stappen doorlopen. De eerste stap is het selecteren van een categorie die zo goed mogelijk aansluit bij je vraag. Selecteer deze categorie en klik op “Naar stap 2”.

Vraag stellen - stap 1

Selecteer de categorie die het best aansluit bij je vraag.

In Stap 2 krijg je een overzicht van veelgestelde vragen. Mogelijk vind je hier al het antwoord waarnaar je op zoek bent. Staat je vraag er niet bij? Klik dan op “FAQ doorzoeken” om door alle veelgestelde vragen te zoeken. Wil je direct je vraag stellen, klik dan op “Stel uw vraag”.

Vraag stellen - stap 2

Een selectie van mogelijke oplossingen, en de knop om een vraag te stellen.

Het stellen van vragen is 24 uur per dag mogelijk. Onze medewerkers zijn op werkdagen aanwezig van 08.00 tot 20.00 uur, op zaterdag en zondag van 08.00 tot 14.00 uur. Is je vraag binnen die tijd gesteld, dan krijg je altijd dezelfde dag nog antwoord.

Vraag stellen - stap 3

Geef een onderwerp op en stel je vraag. Klik op “Verzenden” om je ticket te plaatsen.

Als je ticket is beantwoord

Als onze medewerkers je vraag hebben beantwoord, krijg je van ons een e-mail. Je logt dan vervolgens opnieuw in de helpdesk in. Vanuit het hoofdmenu is de bestaande vraag te openen en kun je de reactie lezen die onze helpdeskmedewerkers hebben gegeven.

Een overzicht van je tickets

In het hoofdscherm van onze helpdesk zie je direct welke tickets je hebt openstaan.

Wil je een reactie geven op het antwoord, dan gebruik je de button “Reageer”. Is je vraag naar tevredenheid beantwoord, dan kun je met de button “Sluit ticket” de conversatie sluiten.

Het antwoord op je vraag lezen

Je kunt nu het antwoord op je vraag lezen, een reactie plaatsen of het ticket sluiten.

Belangrijke informatie

Vul je ticket niet aan met een nieuwe vraag vóórdat wij je een reply hebben gegeven. Dit zorgt er namelijk voor dat je ticket weer onderaan in de wachtrij komt te staan. Het duurt dan dus ook langer voordat je een antwoord van ons terug hebt.

Je vraag niet beantwoord?

Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.

Stel direct je vraag >