Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, krijg je van ons een e-mail met je inloggegevens. Het kan natuurlijk voorkomen dat je die gegevens kwijtraakt. Als dat gebeurt, dan kun je deze eenvoudig opnieuw opvragen.
Er zijn twee manieren om je wachtwoorden te achterhalen.
Op het inlogvenster van het Control Panel vind je de link “Inloggegevens kwijt”. Als je hierop klikt, kun je jouw domeinnaam invullen. Vervolgens klik je op de blauwe knop “Verstuur inloggegevens”.
Per e-mail ontvang je een resetlink zodat je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Ga naar onze online helpdesk. Hier log je in met je e-mailadres en een wachtwoord dat je zelf hebt gekozen.
Na het inloggen in de helpdesk kom je in het hoofdmenu. Selecteer (indien nodig) rechtsboven in het pull-down menu eerst de domeinnaam waarover het gaat.
Onder ‘Direct regelen’ klik je vervolgens op ‘Control Panel wachtwoord vergeten’. We sturen je dan een link waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.
We mailen de e-mail met resetlink naar het bij ons bekende e-mailadres. Dit is het mailadres waarmee je de bestelling bij ons hebt geplaatst en geverifieerd.
Ontvang je de mail niet binnen een paar minuten? Dan kan het zo zijn dat de e-mail in een spam-map staat. Het is ook mogelijk dat je e-mailadres dat wij van je hebben, niet meer bestaat.
Is het e-mailadres dat in onze administratie voorkomt niet meer correct? Dan kun je dat via onze helpdesk laten wijzigen.
Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.