Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Je betaalt bij ons jaarlijks voor de diensten die je afneemt. Daarvoor werken we met automatische incasso. We schrijven het totale openstaande bedrag van de factuur elk jaar van jouw rekening af. In onze klantenhelpdesk is vervolgens de factuur van het geïnde bedrag terug te vinden.

Als de betaling mislukt

Lukt het niet het bedrag via automatische incasso van je rekening af te schrijven, dan krijg je daar van ons per e-mail bericht over. Met iDEAL kun je het openstaande bedrag alsnog voldoen.

Wil je liever zelf overmaken, gebruik dan de gegevens hieronder:

IBAN: NL86RABO0114395942
t.n.v. Hosting2GO B.V.

Voor betalingen vanaf een buitenlands rekeningnummer heb je mogelijk ook een BIC code nodig. Deze is: RABONL2U

Vermeld bij je betaling altijd de domeinnaam en het factuurnummer. Houd bij handmatige overschrijvingen rekening met een verwerkingstijd van één tot twee werkdagen.

Zorg dat je de betaling altijd verricht binnen de gestelde termijn. Zo voorkom je eventuele administratie- en incassokosten en het risico dat de vordering uit handen wordt gegeven aan een incassobureau.

Gerelateerde onderwerpen

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.