Heb je een factuur nodig voor bijvoorbeeld de administratie van jouw bedrijf? De facturen staan in je eigen omgeving in de helpdesk onder ‘Jaarlijkse facturen’.
De laatste factuur is beschikbaar zodra de automatische incasso heeft plaatsgevonden.
Jaarlijks betaal je de kosten voor je domeinregistratie, het hostingpakket en eventuele extra’s via automatische incasso. Om te voorkomen dat je zelf ook het jaarbedrag gaat overmaken, sturen wij niet vooraf een factuur. Zo willen we dubbele betalingen voorkomen, want dat is uiteraard voor jou als voor ons vervelend.
Heb je een factuur nodig voor bijvoorbeeld de administratie van jouw bedrijf? De facturen staan in je eigen omgeving in de helpdesk onder ‘Jaarlijkse facturen’.
De laatste factuur is beschikbaar zodra de automatische incasso heeft plaatsgevonden.
Facturen zijn alleen te zien wanneer je rechtstreeks met je e-mailadres en wachtwoord inlogt in onze helpdesk. Ga je via het Control Panel naar de helpdesk, dan zijn de facturen uit veiligheidsoverwegingen niet beschikbaar.
Neem contact op met de helpdesk. We helpen je graag verder.