
Meestgestelde vragen
Wij hebben twee opties: Standaard en Premium Webhosting. Wanneer je webhosting of e-mailservice wil kies je tussen het standaard webhostingpakket of Webhosting Premium. Bij het Premium webhostingpakket zit ook een SSL-certificaat, premium klantenservice en onbeperkte webruimte.
Controleer of je domeinnaam beschikbaar is. Kies een hostingpakket en eventuele opties zoals Sitebuilder of Spamfilter. Je krijgt van ons een e-mail met bevestiging en je inloggegevens. Je betaalt bij ons via automatische incasso. Wil je via iDEAL betalen? Geef je keuze door aan onze helpdesk.
Als je er zelf niet uitkomt, staat onze helpdesk 7 dagen per week klaar om je te helpen bij het gebruik van onze diensten. Stuur via onze helpdesk een ticket in of stel een vraag in het contactformulier. Binnen 24 uur wordt je vraag beantwoord door een van onze deskundige helpdeskmedewerkers.
Je kunt je bestelling bij ons op elk moment opzeggen. Je kunt je wens doorgeven via onze helpdesk of per e-mail via een formulier.
Onze deskundige helpdesk staat 7 dagen per week voor je klaar om je vragen te beantwoorden. In het weekend tot 17:00 en doordeweeks tot 20:00 ’s avonds. Via het Control Panel, de helpdesk, Facebook Messenger of het contactformulier kun je je vraag stellen en krijg je altijd binnen 24 uur een reactie. Wij zijn niet telefonisch bereikbaar, maar op verzoek kunnen wij je bellen.