Een goede hosting helpdesk: de 4 kenmerken

logo
door: Vera 26-04-2019| Leestijd: 5 minuten| Categorie: FAQ / helpdesk

Bij een goed hostingbedrijf wil je zo min mogelijk om hulp vragen bij de helpdesk. De producten en diensten moeten zo duidelijk zijn, dat je helemaal geen hulp nodig hebt. Daar werken we dagelijks aan.

Mocht je toch hulp nodig hebben, dan beschikken wij over een uitgebreide kennisbank. Ons vernieuwde Control Panel heeft bovendien een hele handige helpfunctie voor als je meer informatie wil.

Kom je er zelf toch een keer niet uit? Dan staan onze specialisten gemiddeld binnen 3 kwartier voor je klaar!

Uit onderzoek door Webhosters.nl blijkt dat onze hosting helpdesk daarmee tot de top van Nederland behoort, zodat je er nooit alleen voor staat.

Benieuwd welke voordelen dat oplevert? We zetten er 4 voor je op een rij:

  1. Proactieve benadering: je hoeft het ons niet te vragen
  2. De touwtjes in handen: jij hebt de controle
  3. Meest gestelde vragen: uitgebreide hosting-kennisbank
  4. Snelle hulp door specialisten: 3 manieren om contact op te nemen

De helpdesk aan het werk

1. Proactieve benadering: je hoeft het ons niet te vragen

Wat is er sneller dan onze razendsnelle hosting helpdesk? Een proactieve benadering, zodat je het ons niet hoeft te vragen. Een goede helpdesk onderscheidt een goede van een gemiddelde hostingaanbieder, maar echt interessant wordt het als je zelf de antwoorden op jouw vragen kunt vinden. Of beter nog, als je die vragen niet eens hoeft te stellen.

Hoe we dat doen? Met 5 belangrijke voordelen zorgen wij ervoor dat je ons niet of nauwelijks iets hoeft te vragen:

  • Totaalpakket voor hosting
    Hosting staat bij ons in het teken van gemak. Jij kunt rekenen op een totaalpakket, waarin het je aan niets ontbreekt. Uiteraard kun je al jouw gegevens en producten inzien op een desktop, laptop, tablet en ook op jouw smartphone.
  • Gratis extra’s
    Handige extra’s voor jouw hosting, zonder dat je daar om hoeft te vragen. Het is een belangrijk onderdeel van onze helpdesk, zodat je alles dat je zoekt tot je beschikking hebt.
  • SSL-certificaat voor jouw website
    Zonder erom te vragen standaard een SSL-certificaat voor jouw website bij een Premium Webhostingpakket. Dé basis voor een beveiligde verbinding, waarmee jouw website-beveiliging volledig up-to-date is.
  • Web Apps: in een oogwenk installeren
    WordPress, Joomla en Magento zijn de populairste CMS-systemen voor websites en webshops. Dankzij Web Apps installeer je die in een oogwenk, zonder dat je ons er naar hoeft te vragen.
    Tip: vanuit het Control Panel kun je Web Apps met één klik gratis updaten.
  • Gebruiksvriendelijke websitebouwer
    Kun je werken met Microsoft Windows en Word of andere Office-programma’s? Dan kun je goed uit de voeten met onze SiteBuilder. Met de handige websitebouwer kies je een websitethema en kun je meteen van start.

2. De touwtjes in handen: jij hebt de controle

Het is jouw bedrijf en jouw website, dus er kan er maar één zijn die de touwtjes in handen heeft. We hebben onze hosting helpdesk grotendeels ondergebracht in het Control Panel. Jij kunt daar alle instellingen naar eigen inzicht aanpassen.

Vanuit het dashboard maak je een nieuwe database aan, beheer je jouw DNS-gegevens, kun je bestanden uploaden of mailboxen toevoegen. En kom je er zelf toch niet uit? Stel ons je vragen en je ontvangt gemiddeld binnen 3 kwartier antwoord van onze specialisten.

Tip: gebruik de zoekfunctie om alle functies van het Control Panel te ontdekken

3. Meest gestelde vragen: uitgebreide hosting-kennisbank

  1. Hoe kan ik mijn e-mail instellen?
  2. Het nieuwe Control Panel, hoe werkt het?
  3. Hoe kan ik inloggen op webmail?

Met onze antwoorden op de meest gestelde vragen helpen we je graag meteen op weg. Onze kennisbank bevat stap-voor-stap uitleg bij allerlei vragen. Kies uit de meest populaire thema’s of gebruik de zoekfunctie, zodat je zonder contact met ons op te nemen meteen weer verder kunt.

4. Snelle hulp door specialisten: 3 manieren om contact op te nemen

Kom je er zelf toch niet uit? Dan staan onze specialisten natuurlijk snel voor je klaar. Je kunt op 3 verschillende manieren contact met ons opnemen, waarna we gemiddeld binnen 3 kwartier antwoord geven op je vraag.

Je kunt via deze 3 kanalen contact met ons opnemen:

  1. Onderaan elke pagina, onder elke FAQ-vraag én op de pagina voor onze klantenservice vind je een button die linkt naar onze klantenservice. Klik de button aan en stel ons je vraag.
  2. Ben je ingelogd in het Control Panel? Klik na het inloggen aan de linkerkant op jouw domeinnaam. Je vindt daar de link naar onze hosting helpdesk.
  3. Surf in je browser direct naar hosting2go.nl/helpdesk, daar vind je de gegevens om contact met ons op te nemen.

Feit: heb je al eerder contact opgenomen? Als je inlogt bij de helpdesk hebben onze helpdeskspecialisten meteen de eerdere correspondentie bij de hand en zien ze snel wat er aan de hand is.

Zelf ervaren hoe we je vanuit onze hosting helpdesk goed kunnen helpen? Stel ons je vraag, dan laten wij zien waarom we volgens Webhosters.nl tot de top van Nederland behoren!

logo
Over: Vera

Vera staat aan het begin van haar loopbaan als marketeer en wil heel veel leren. Haar brede interesse zorgt ervoor dat ze over veel onderwerpen wel iets weet, en met name nieuwtjes over films en series hebben haar voorkeur.